Conservatief D66 schuift Van der Laan naar voren

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Feb 6 00:40:41 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,
Stel dat Pechthold aan dikke vinger in de pap van het Paasakkoord heeft
gehad - het houdt weinig in. Een vaag soort conventie van burgers over
toekomstige bestuurlijke vormen en een clubje dat de Grondwet gaat
bekritiseren. Alles vrijblijvend. Zodra er een parlementair debat enz. komt
wordt alles naar de vuilnisbelt der politieke geschiedenis verwezen.

En dan zijn Antillendossier ... alleen Verdonk kwam met iets concreets
(terugsturen draaideurcriminelen).
hv,u
------