Cartoonoorlog: CIDI huichelt er flink op los

Mon Feb 6 18:58:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>Het betekent waarschijnlijk gewoon dat je je ook op het forum van Trouw
>weer te buiten bent gegaan aan je bekende rabiate geblaat, en dat men
>daar bij Trouw geen zin in had.

 [He, lief jochie van je opa, ben je er nog ? Bij deze: een Happy 'new year']

 Ik plakte een korte samenvatting van wat ik hier postte met de muis aan
 elkaar. Meer niet.

>Als ik je bijdragen zo lees, projecteer je je existentiele ongenoegen op
>joden, homoseksuelen en zwarte vrouwen.       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
                                               wa's dat nou weer ?
 Weer mis. Mijn opmerking over AHA (heb je het daarover ?) stond weer wel in
 Trouw. Kreeg nog een bedankje van de redactie. :-)

 Trouwens, waarom zou ik iets hebben tegen Joden (mijn meeste vrienden zijn
 Joods), of tegen homo's (ik heb iets tegen het COC omdat D66 kennelijk door
 een oerconservatief COC kapot gemaakt moet worden; de meeste homo's hebben
 iets tegen het COC), ik heb niets tegen zwarten (mijn beste maat op school
 was Surinamer) en met vrouwen is ook niets mis (maar daar weet ik niet zoveel
 vanaf als jij).

>Pssst Marc, het is 'gecensureerd'. Van 'censuur', weet je wel?
>(Het is niet verboden om de spellingscontrole eens aan te zetten hoor.)

 Ik testte even of iemand het door had. Even vreesde ik: geen mens ! Maar ik
 heb duidelijk buiten de waard gerekend...