(was weer iets mals van Fluks over Re: Cartoonoorlog: CIDI huichelt er flink op los)

Mon Feb 6 18:28:00 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6-feb-2006, at 17:45, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Op zich wel vrij ernstig. Het is dat ik er dan achter kom omdat ik
> naar de
>  bron zelf placht te gaan. Maar het wordt dus *echt* gecencureerd.
> Ik heb
>  m'n opmerkingen ook gewebmaild op de Trouw-pagina over deze zaak,
>     http://www.trouw.nl/hetnieuws/europa/article210312.ece/
> Ambassades+doelwit+moslims
>  en daar verscheen het dus *niet* op. Dat betekent dat Trouw
> probeert te
>  voorkomen dat uitlekt dat het hier om een Joodse krant gaat.

Het betekent waarschijnlijk gewoon dat je je ook op het forum van Trouw
weer te buiten bent gegaan aan je bekende rabiate geblaat, en dat men
daar bij Trouw geen zin in had.

Als ik je bijdragen zo lees, projecteer je je existentiële ongenoegen op
joden, homoseksuelen en zwarte vrouwen.
Kortom, je bent een homofoob, racist, seksist en anti-semiet.

Is de Nederlandse Volks Unie niks voor jou? Of dat nieuwe partijtje
van Michiel Smit?

Erik vdMb

(Die nog weleens heimwee heeeft naar de periode toen Fluks nog een
baan had en het nog spoorde in Fluks' bovenkamer.)

Pssst Marc, het is 'gecensureerd'. Van 'censuur', weet je wel?
(Het is niet verboden om de spellingscontrole eens aan te zetten hoor.)