Daarom is D66 klein

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Feb 6 10:45:57 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Wel een mening maar die kan je niet ventileren omdat
> je een "ASO" agenda hebt. Ik vind ook dat D66eruit
> moet stappen. Niet omdat een ander kabinet beter zou
> zijn..maar vanwege de integriteit van D66die wel iets
> te wensen overlaat!

Hmmm, met een vertrouwen van minder dan 20% in dit kabinet blijven er in
Nederland dus niet veel over die er hun mening over mogen geven.

> Kijk, dat is
>
> Dat ben ik dus niet echt met je eens en is een
> argument uit het ongerijmde

Je wil zeggen dat een ander kabinet per definitie wel beter is, neem ik maar
aan dan. Nou dan!!!!

> Ik vind Balkie niet een 'geweldig kabinet'integendeel,
> maar het kan slechter

Nog slechter?????

> Niet in deze groep, in deze zaak, als je een pufda
> programma hebt.

Je bent een rasechte democraat zo te lezen :)))))

> Persoonlijk heb ik me nooit op een overheid verlaten,
> en op de bureaucratie of politie al helemaal niet

Je hebt je nooit hoeven te verlaten zal je bedoelen, gewoon mazzel gehad
dus.

> Zie boven...
zie boven

> Dat krijg je met een overheid die regelziek is. Er
> bestaat een gezegde voor: It's a doggie dog world

regelziek kabinet Balkenende dus.

> Nee dan moet je nog een keer doorlezen wat ik
> schreef...

Alweer????

> Je hebt er persoonlijk weinig
>
> Nee nooit veel last van gehad nadat ik als kind
> meestal met blote voeten op straat liep, en ik de
> zegeltjes bode af moest poeieren als me moeder geen
> geld had voor de wekelijkse betaling op de 100gulden
> (tegen 18%) die ze geleend had zodat ik s'winters in
> ieder geval wel schoenen had!!
> De pvda had toen al boter op hun hoofd, en de
> grafische vakbond ANGB een kongsi met derden.
> Het heet "The school of hard knocks teaches self
> reliance" Ger!

Erg vervelend hoor, maar er zijn maar zat mensen nu die die 100 gulden niet
eens meer kunnen krijgen. Maar het is zo relatief zegt Zalm

 Ger