Daarom is D66 klein

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Mon Feb 6 05:07:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,
Jij hebt boter op je hoofd, en dus geen recht van
spreken, want je zou "ASO' liefst zo gauw mogelijk weg
hebben. Onder het misverstand dat een "ander" kabinet
ook een beter kabinet zou zijn.
Of dat andere kabinet nou VVD pufda of CDA pufda is,
de reeele mogelijkheid bestaat dat we figuren als
Tineke Tolpoortje, MelkertbaanHeintje of die VVD dame
van economische (bouw)fraude Jorritsma als arrogante
dictatortjes terug krijgen.
Om de IRT affaire maar ff te vergeten.
De gedachte alleen geeft me de kriebels.

Is dat jouw alternatief Ger?
It looks like you people are just flainly pucked
whomever you parlementair elect...

dirkie sans rancune

http://mail.yahoo.com