Conservatief D66 schuift Van der Laan naar voren

Sun Feb 5 16:02:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>,
>Op 20 december, dus al voordat het al-of-niet kabinetsbesluit viel,
>dreigde D66 bij monde van Bert Bakker met een crisis.

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Dat is niet waar. Dat werd toen wel gemeld door RTL4, maar het kwam niet
>van mij... (...) Maar op diezelfde dag meldde RTL4 dat bij D66 rekening werd
>gehouden met een kabinetscrisis als het kabinet de zaak wilde doordrukken bij
>een kleine meerderheid. Ik dacht dat je daarop doelde.

 20 december was een dinsdag, dat RTL4-bericht was op vrijdag 16 december.
 Dittrich had die dag plotsklaps het een en ander gezegd en toen beweerde
 Frits Wester dat hij 'uit de D66 fractie' had vernomen dat...
 Dat was een vrijdag. Zie,
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0512&L=d66&P=R30353
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0512&L=d66&P=R34727

 Bertus heeft dus gelijk...