Wat Lousewies had moeten zeggen...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Feb 5 00:16:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,

>  Zie,
>    http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/24496585/items/25460469/

Was wel een aardige uitzending.

Wat Lousewies betreft, die zei alleen maar zinnige dingen volgens mij,
in tegenstelling tot van Baalen die in dit gezelschap detoneerde en
onbeschoft was.

Toen was er nog geen sprake van dreigen met een crisis en als je je
huiswerk goed gemaakt hebt is er niets tegen om je mening te zeggen.

Er is in de tussentijd niets wezenlijks veranderd aan de omstandigheden
waaronder de missie moet plaatsvinden die D66 tot een andere afweging
zou moeten brengen, en dat was ook niet te verwachten.

Toch opvallend hoe steeds maar weer de suggestie wordt gewekt, soms
direct nadat het tegenovergestelde duidelijk gemaakt is (in dit geval
door Lousewies), dat de veiligheid van onze militairen de bepalende
factor zou zijn om tegen de missie te zijn.

Bart