Je gelooftje ogen niet

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Feb 3 09:47:22 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Feb 03, 2006 at 09:23:43AM +0100, Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Er is nogal wat gebeurd gisteren, dus eens even kijken wat men zegt op de
> site van D66.
> Die opent zich en wat staat er bovenaan als nieuws:
>
> Homo-ouders kiezen voortaan zelf achternaam kind
> Als het aan D66 Kamerlid Lousewies van der Laan ligt, kunnen alle ouders,
> ook ouders van gelijk geslacht binnenkort kiezen welke achternaam hun kind
> gaat dragen.

Tja, Lousewies zit wellicht met ambitieuze ideeen muisstil toe te kijken
hoe de heren Dittrich en Pechtold elkaar de laatste tijd in de wielen
rijden en hoe de heren zich volstrekt onmogelijk maken. Ze ziet het
lijsttrekkerschap waarschijnlijk al gloren.

Ik zou overigens denken dat geen van de zittende fractieleden daarvoor
in aanmerking zou komen indien ze zich niet distantieren van de vertoning
van gisteren.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |