Positie Dittrich

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Thu Feb 2 21:31:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het komt volgens mij meer neer op de zoveelste keer dat we alles maar
> laten gebeuren om dit kabinet te steunen. Niet de PvdA naait ons in ons
> pak (ook), maar in eerste instantie natuurlijk ook onze
> coalitiegenoten... Die dit plan doorzetten terwijl ze wisten dat D66 er
> grote problemen mee had.

Overigens ook onder grote internationale druk. En ze jagen liever D'66
tegen zich in het harnas, dan Amerika en de overige bondgenoten.

> En door in de regering te blijven neem je impliciet ook de
> verantwoordelijkheid op je van de missie.

Is dat een halszaak? Dat geldt toch voor alle dingen die zijn gebeurd waar
we het niet mee eens zijn? Is de missie naar Afghanistan *zo* fout dat het
erger is dan zeg wat Donner allemaal uitspookt? En dan heb ik het echt
over het nut van de missie, niet of de nominale argumenten deugen.