PvdA: Afghanistan-missie niet afhankelijk van Pechtold

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Feb 1 22:54:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niks nuance, men wist in december al dat de missie (met als doel de wederopbouw in Uruzgan) niet kon slagen. Niks geen voorwaarden of wat dan ook. Die zijn irrelevant. En Dittrich heeft overigens dinsdag nog gezegd dat zowel de geheime rapporten als de hoorzittingen hem slechts gesterkt hebben in zijn opvatting.

Als de PvdA morgen instemt en D66 stapt uit het kabinet is de D66 fractie slechts te prijzen om de duidelijke lijn die ze overtuigd hebben getrokken en consistent zijn blijven volgen.

Groeten,
Mark Giebels