Truttige wetjes van ASO

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Feb 1 12:44:24 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik schreef toch al veel eerder hier dat we veel meer zouden hebben aan een
overheids- dan aan een bestuurlijke vernieuwing.
Of het uit nu het OM, de AIVD, UWV Belastingdienst, IND of CWI is, fouten
worden op fouten gestapeld. Overal is het een puinbak, maar ook niet in de
laatste plaats door het gedram met heel veel wijzigingen door den Haag, en
het liefst zoveel mogelijk tegelijk.

Ger