Plotje: Democratiseren interne kiesstelsel (part 3)

Sun Dec 31 19:47:57 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein schreef:

> Je moet dit even losmaken van persoonlijke belangen. Anders wordt het
> zo'n ranzige discussie.

Je moet het inderdaad losmaken van persoonlijke belangen, vandaar dat ik ook het voorbeeld geef dat ik geef, immers de conclusie geldt voor beiden. Iemand die door de sac laaggezet wordt kan dat immers altijd zeggen...

En er is denk ik in een setting als deze altijd een persoonlijk belang, voorkeuren etcetera. Dat bedoel ik te zeggen, ook als die overeenkomen met bijvoorbeeld jouw persoonlijke belang.

Geen SAC maar een degelijke kennismaking mogelijkmaken met de kandidaten vind ik veel belangrijker. Dus niet drie regels over iets in een boekje. Ik wil over verschillende type onderwerpen weten hoe men denkt. De kandidaten zullen daar dan ook meer hun best voor moeten doen en D66 zou dat moeten faciliteren, maar doet dat nu niet.

Hoe moet ik een goede kandidaat uit pak em beet Brabant goed kennen. Daarom stem je wellicht maar op bekenden omdat je daar tenminste van weet hoe ze zijn en denken...

Jij ook een goed nieuwjaar in welke vorm dan ook, alle lijsters trouwens...