Plotje: Democratiseren interne kiesstelsel (part 3)

Sun Dec 31 12:01:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Ik, eerder deze week,

Wel het simpelste maar niet per se het juiste. En al had ik graag dat je
je theorie zou kunnen onderbouwen, dat gebeurd nu niet volgens mij. je
houd namelijk geen rekening met andere factoren.

Stel nou dat het er aan ligt dat de wensen van de leden met die van de
SAC overeenstemmen? Dat de SAC mensen geschikt acht die de leden ook
geschikt achten? Helaas heb ik niet de tijd vandaag om er wat meer in te
duiken....

Er zijn waarschijnlijk nog meer dingen te bedenken, maar zo even twee
variabelen nemen en de correlatie weergeven en daar conclusies
uittrekken, is niet erg wetenschappelijk... Al ben ik ook voorstander
van wijzigen van ons systeem.

Groet,
Joris