Asielzoekers op straat

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Dec 29 14:36:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Herstel: mevrouw heeft de 50 euro (een prijsje
> bij de Jumbo) teruggekregen, en de wethouder een
> tik op zijn vingers, nadat ik daar kamervragen
> over had gesteld ;-) ---

Hmm, kusje op je blote bil, Bert. :)
Sorry. Herstel: Heel goed, Bert!

http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article689813.ece
"
..
Peter van der Pot, hoofd kabinet en voorlichting van
Hendrik-Ido-Ambacht, blijft erbij dat zijn gemeente
’formeel gerechtigd is’ het geld in te houden op de
uitkering, omdat het inkomsten zijn.

,,Maar in dit individuele geval hebben we vanuit
maatschappelijk oogpunt besloten het zo te laten.
Dat mogen we van geval tot geval beslissen.’’

Volgens Van der Pot was dat tóch al de bedoeling en
heeft de stap niets te maken met de media-aandacht
voor de kwestie.
..
"

Jolanda zal er blij mee zijn.
"
..
NASCHRIFT JOLANDA:
Iedereen van harte bedankt voor alle steun,..heel
lief van jullie.

Voor de mensen die andere mensen veroordelen, niet
iedereen met een uitkering heeft een hennepplantage
op zolder, ik ben een nette vrouw , keurig opgevoed
altijd gewerkt, maar helaas door nare periode in
mijn leven in de bijstand in gekomen,....Voor u
iemand beledigt, denk na soms doen zulke dingen zeer....

Jolanda
"

Mare, wie doet na jou nu de noodzakelijke kamervragen?

En wat met die (gevangen gezette)kinderen in dit
land? Is (gewijzigde) wet- en regelgeving inmiddels
onderweg?

Kunnen die kinderen wel weer op een normale manier
naar school? Of 'steelt' Nederland daarmee
(internationaal) niet de show? Die vallen buiten de
waarden en normen van Balkje?

Henk Elegeert