Erratum: Liberalisering: Extreem hoge 'overstapboetes'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Dec 20 16:59:25 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Steven zou er al niet meer op reageren, nou ja, zijn zaak toch, laat toch
gaan.
Alle kritiek op D66 s teveel.
Gelukkig heeft men geen fouten gemaakt de afgelopen jaren.
Geen fouten in de campagne.
Alles bijeen van 24 naar 3 zetels en nog steeds geen fouten.
Men wilde leren van gemaakte fouten maar dat is gelul natuurlijk want die
zijn niet gemaakt.
Wat ik wel of niet heb met D66 weet Steven gelukkig heel zuiver, denk ik
maar.:)))))
Waarom hij op deze lijst staat zal me een biet zijn.
D66 Had ooit een eigen forum maar heeft het maar snel weggehaald en Steven
is van mening dat anderen, als er ergens D66 in voorkomt men er niet op mag.
Nee, ik ben geen lid van welke partij dan ook, dus ik mag me, volgens hem,
niet bemoeien met politiek.
We moeten met zijn allen veren steken in D66 en beschrijven hoe goed ze het
toch wel niet, dan tellen we mee. Ik blijf lachen.
De campagnebus is hier in Blerick geweest, dat kost nogal wat en de kritiek
welke ik erop had, dus wat eraan zou mankeren, mocht ik niet noemen hier.
Wij waren er toch bij schreef iemand, daar ben je klaar mee, geen kip die er
op af kwam. Waarom moest men zoiets, omdat een bestuur het af had laten
weten bij de gemeenteraadsverkiezingen en het maar tijdelijk slapende
afdelingen noemde, ook met de kamerverkiezingen. Dat zijn toch geen fouten
dat men niemand overhoudt.
Het gaat gewoon erg slecht met D66 en dat Steven daar niet tegen kan is niet
mijn probleem maar door de fouten op te noemen help je juist te trachten dat
men die niet meer maakt. Hij wil enkel maar goede dingen horen van D66 en
helaas vind ik wat meer van de anderen nog.
Maar och laat gaan joh, ik lach me een ongeluk Of D66 maakt een lijst met
een afscherming of ze krijgen mij erbij en Steven ook. Jou ook trouwens.
Overstapboetes, een hoopgezeur bij een andere enerieleverancier, enzevoort,
allemaal naweeen van privatiseren. Wellicht nodig hoor maar het tempo ermee
met goedkeuring van D66 is het probleem toch.wel heel groot. Geen kip die er
nog uitkomt. Je moet er aardig in thuis zijn wil je uit de rekeningen van
verzekering ed. komen, wat men allemaal betaald of dat men graag wil dat
mensen betalen..
Gelukkig heeft D66 het goddelijk gedaan voor de Nederlandse kiezer en dus
mogen we geen kritiek hebben op ze.:)))))) Zo maar 3 zetels krijgen is toch
niet niks he?
Gelukkig zijn er nog anderen bij D66 die dat wel inzien en inzien dat het
anders zal moeten. Nou Pechtold en consorten nog.

Ger.