Erratum: Liberalisering: Extreem hoge 'overstapboetes'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Dec 20 08:07:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach zo,

Je moet wat hebben met D66 wil je hier mogen komen offffff D66 veren in de
kont duwen? Wist ik dat?
Accoord dan.
D66 heeft het geweldig gedaan toch, van 24 naar nu al 3 zetels.
Misschien een idee om het lidnummer als voorwaarde invoeren zodat anderen
niet kunnen deelnemen? Blijf je mooi over met alle 6 of zo.
Wellicht dat ze bij deze club net zo logisch leren denken net als jij?
Nu snap ik ook dat D66 zo geweldig in zetels in gestegen, dat komt door
mensen net als jij. Vooral geen kritiek op D66.

Ger