Zonder vergunning nog wat vervroegen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Dec 16 08:30:31 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nog even de kiezer een schop na geven is het wat de VVD doet.
Maar niet erg hoor, we schoppen toch terug. Per 1 november 2006 al wat korting, niet veel maar toch, op minimumloonbasis netto 9 euro. Dat is WAO, de rest weet ik nog niet.
Gewoon liberaal worden met zijn allen, zoveel mogelijk de boel belazeren. De belastingdienst is toch zo druk dat men het niet kan bijhouden met alle toeslagen die men erbij heeft.

De toelating van anderen uit de EU lekker vrijgeven en maar klagen over het aantal werkelozen.
Ik kreeg gisteren een brief thuis met onze VT voor 2007.  HAHAHA Ze komen er wel achter. Daar is nog een mooi centje te halen. Een heerlijke vakantie op kosten van de staat, let op.
Maar och, zo wil men het, ze vragen erom toch?

Ger