Nihilisme: Kunnen demissionaire ministers aftreden ?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Dec 13 09:39:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Dec 13, 2006 at 09:29:18AM +0100, Bert Bakker wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Het meest bizar vind ik eigenlijk dat Balkenende opnieuw valt in de valkuil
> die Rita Verdonk voor hem graaft.

Dat vond ik ook. Ik heb vanaf een uurtje of 8 via de kamerzender op mijn
kabel met verbazing naar het circus gekeken. Niet alleen naar de
halsstarrige schoffering van de kamer door Verdonk (het ging nergens over,
alsof er vannacht ook maar 1 vliegtuig zou opstijgen), maar zeker ook naar
een aanhoudende gijzeling van het CDA door Verdonk. Je zou toch verwachten
dat zelfs Balkenende dit gebrom en gemok van Verdonk onverkoopbaar vindt en
zegt: ongeacht de consequenties, hier schaar ik mij niet achter. Is er al
een interne revolte bij het CDA in zicht?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |