we rule this country(2)

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Dec 13 01:32:45 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat kan nu gebeuren?

1.	de soep wordt niet zo heet gegeten als die wordt opgediend. Het door
AP bepleitte mortuarium -de opschorting- wordt alsnog in acht genomen en het
minderheidskabinet gaat door met op ons passen tot we over een half jaar een
andere kinderoppas hebben.
2.	Verdonk haar nagel van haar linker kleine teen begint na 30 jaar
weer op te spelen en ze treedt conform de aangenomen motie alsnog af; de VVD
onder leiding van Zalm blijft de lopende zaken waarnemen en ik krijg mijn
eindejaar toeslag.
3.	Verdonk en de VVD ministers treden af en het CDA rule this country,
maar iedere vlinder die een haartje van het fijne jongenskapsel van
Balkenende doet opwaaien, wordt door de kamer afgestraft.
4.	Verdonk blijft gewoon zitten: het budgetrecht, maar dat had ik al
eerder geschreven.
5.	Verdonk treedt af, de andere VVD ministers treden af (maar is jullie
vannacht ook het gat tussen Verdonk-Balkenende enerzijds en Zalm-Hirsch
Balin anderzijds ook opgevallen?) en het CDA ook: Wij, Beatrix en ik rule
this country.
6.	Ik schreef eerder: een kabinet SP-PvdA-CU-GL-D66-PvdD ken net, met
net in het Fries ken het net, met net in het Hollands ken het wel, en
eigenlijk zeg ik  (nu alweer hoogst vermoeid van de CDA-inbreng en het
vernederende van de CU-inbreng negerend) doe maar!  SP 3 ministers, PvdA 4
+MP, CU en GL 2, D66 en PvdD 1

met vriendelijke groet,

Mr W.T. Jouwstra

Utrecht