Zet hem op onze Lijst!!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Dec 12 11:32:14 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hij schijnt met bierglas in de hand het Horst Wessellied te hebben
aangeheven op Minerva (oud vereniging van Pechtold)(en ook van mij...).
En ja, ook lid van Pro Patria. Da's de studentenweerbaarheid die nog
steeds bij het jaarlijkse diner een stoel leeglaat voor het Pro
Patria-lid dat in 1839 tegen de Belgen ten strijde trok om hun
afscheiding van de Nederlanden te bestraffen.
En ja, hij had een brief aan Glimmerveen geschreven, waarin hij een
beetje slijmde. Moet allemaal kunnen, vrijheid van uiting en zo.
Het gaat om 's mans huidige daden. En die zijn vreselijk. Ooit
debatteerde ik met hem op de wereldomroep aangaande Irak. De man
tetterde dwars door me heen, liet me niet uitspreken en gilde dat ik een
saddam-lover was als ik tegen die oorlog was.
Zo praten de heeren.