Ophef over campagnemail voor Turks D66-Kamerlid

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Dec 11 13:09:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Het gaat er toch niet van wat ik er van weet maar wil weten, als ik er
> misbruik van zou willen maken.
> Zo het leest wil men zich bemoeien met de verkiezingen en op wie men
> dient te stemmen. Heeft niks met nochalant te maken maar met hoe zaken
> liggen.Wat er ook gebeurd is weet ik waar, ik vind het altijd zeer erg
> voor de onschuldige mensen. Maar of overheden daar misbruik van mogen
> maken is de vraag.
> Maar oke, je legt dat nochalante wel uit neem ik aan. Nogmaals, de vraag
> [...]

Kijk, en dat nu lijkt me een pikant gegeven, want in
hoeverre heeft de gezamelijke politiek hierop
geanticipeerd, stelling genomen? Of, heeft
Balkenende hier tegenover een standpunt ingenomen?

Slaapt Balkenende? Waakt ie over ons land of onze
belangen?

Hoe heeft het ooit een onderwerp kunnen worden in
het ons landje? Waarom, en/of hoe is het een
(verkiezings)onderwerp kunnen worden?

Henk Elegeert