Ophef over campagnemail voor Turks D66-Kamerlid

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Dec 11 10:35:00 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat er toch niet van wat ik er van weet maar wil weten, als ik er
misbruik van zou willen maken.
Zo het leest wil men zich bemoeien met de verkiezingen en op wie men dient
te stemmen. Heeft niks met nochalant te maken maar met hoe zaken liggen.Wat
er ook gebeurd is weet ik waar, ik vind het altijd zeer erg voor de
onschuldige mensen. Maar of overheden daar misbruik van mogen maken is de
vraag.
Maar oke, je legt dat nochalante wel uit neem ik aan. Nogmaals, de vraag aan
zichzelf begrijp ik al niet van welke patij ook.

Ger