Ophef over campagnemail voor Turks D66-Kamerlid

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 8 22:52:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En dat kan je dus niet adstrueren. En je weigert in te gaan op mijn
stelling, dat je in een democratie niet eens mag kijken naar de moraliteit
van de stemmer, anders hoef je dat ook niet geheim te doen. Het enige wat
rest is de propaganda van de partij waarop je stemt, en het kan mijn
korsakof zijn, maar ik kan me niet herinneren, dat D66 geadviseerd heeft
vooral op deze vrijzinnige democratische partij te stemmen, omdat ze het wel
jofel vonden dat toen al die Armeniërs naar Syrië werden verjaagd en dat
daardoor heel Turkollandia op D66 zou stemmen.

Waarom dat zuur?

Groet,

Tjerk