De herkeuringen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Dec 5 15:45:31 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zg. dokters in opleiding of zelfs dat niet doen de keuringen en de verzekeringarts zet er de handtekening onder. Op voorkeur van een niet bevoegd iemand.
Als de rechter zegt dat....... heel veel mensen gaan niet eens naar de rechter, zo bevreesd als ze al voor zijn. Ga even na wat het financieel betekent als je het verliest, een groot risico dus.
Wat een domme clown is het toch die de Geus. Mensen de bijstand in jagen zonder naar de mensen te kijken, of ze wel of niet echt kunnen.
Rechters, bestuursrechter hebben er hun mening al over gegeven en nog zegt het lulletje dat de CRB anders heeft geoordeeld, zonder de zaak zelfs maar te kennen.
Als ik als minister het maar heb geleverd, dat is schijnbaar het enige belang.
Maar erg snel weg ermee en wat solicialer mensen er neer. Hij heeft ook nog gewerkt als vakbondsbestuurder zei hij er bij. H3etb is te hopen voor het CNV dat hijn geen terugkeergqarantie heeft. Wat een geweldige oetlul is het toch. Je mening aanpassen aan je functie heet dat.
Ik hebb het persoonlijk meegemaakt dat een gunstig utviel voor iemand die echt niet meer kon en waarom? De keuringarts in kwestie wist totaal niks van de ziekte en nog erger, gaf dat ook nog toe. Ipv dat die zei, ik ga dat uitzoeken keurde men iemand op een foto helemaal af.
Maar je zit er nu mee.

Ger