Malthusiaans wereldbeeld

Sat Dec 2 13:24:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>de onvrede is niet alleen gigantisch, de onvrede neemt alleen maar toe.

 Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>,
>Volgens mij ben je zelf hier nog het meest de illustratie van wat je
>zegt over de onvrede.

 Tja, ik kan net zo goed zeggen dat jij alles maar wegwuift en dat ook
 deze opmerking daar weer eens van getuigt. Zo lust ik er nog wel 1...

 Als ik het goed begrijp woon jij in Nijmegen; daar gebeurt toch ook van
 alles ? Wuif je dat dan ook weg ?

 Je wuift in elk geval mijn referentie naar Malthus weg - terwijl je daar
 weer wel op reageert...