Moraliteit

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Dec 1 23:18:00 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren nu toch. Er is geen sprake van een andere Azijnpisser dan de Enige Azijnpisser. Kom op zeg, al die hulpazijnpissers, ze lopen me voor de voeten. Ik ben de enige echte, heb het diploma én het certificaat behaald, ben door Die Partie angestellt, en als het op azijnpissen aankomt dan moet je bij mij wezen.
Houden jelui je nu maar bezig met het ontkennen van de D66 cris, met de gedachte dat Fatma een lekker slim en gewoon ontieglijk prima wijf is, dat Alexander de Grootste Leider van Nederland is, en dat genocide gewoon weetjewel een belachelijke hype is van samenzwerende PvdA-ers en andere anti_D66 elementen.

Leve het Pissen. Leve het Azijn. Leve Hein.

(Om Mani Padme Hum).