Genocide en D66

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Dec 1 23:09:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Hein,

Ja, Tjerk, zeg het maar.

> Lees ik het goed, is of vind je Fatma een grijze wolf?

Nee, Tjerk, je leest het niet goed. Ik vind Fatma een pleasende draaibips, maar geen grijswolf. Ze heeft gewoon haar centjes geteld en een buitenkansje gepakt! Dat doet toch élke huisvrouw bij de HEMA ook? Daarvoor hoef je geen wolf te worden....

> Ik zou het toch nog
> graag eens met je willen hebben over de moraliteit van de stemmer, want
> volgens mij begrijp jij iets niet.

Jeetjedepeetje, ik begrijp het weer niet. Vertel me eens, in al je begrip voor alles en de wereld om je henen, hoe het allemaal in elkander steekt, lieve Tjerk.

FATMA=GOED!

(zo beter?)