SP en HRA

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 1 21:50:44 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Nu weet ik weer waarom mijn toch veel linkseriger zus zo trots is op haar
grotere broer(D66 en hypotheekrenteaftrek). Wordt het toch Wageningen, ik
heb alle gemeentecijfers niet in mijn hoofd.

Groet,

Tjerk

PS: en mijn zus uit Parijs, die de laatste twee jaar voor haar Amerikaanse
werkgever, Actifcard, de Benelux mag doen, kwam het eerst met die analyse,
dat van die drukte, en het onaangename en zurige, en alsof het lijkt dat we
geen plezier in het leven hebben.