Moraliteit

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 1 21:44:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marcel,

Nu word ik toch ook een beetje pissig: Wanneer en bij welk besluit ben je
aangesteld als officiële azijnpisser. Mij bereiken ook berichten, dat van de
zijde van de Kruikenzeikers hier  toch de nodige bezwaren tegen bestaan. Ze
beroepen zich hierbij op de milieuregelgeving.

Groet,

Tjerk
Quod est urinendum?