D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Aug 30 09:22:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Op 27-aug-2006, om 15:22 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
> geschreven:

> dat is het 'iets' waar lambrechts een standpunt van d66 over wil
> formuleren

Nee, dat lijkt maar zo. Zij formuleert een standpunt
over datgene dat slechts tussen haar oren zit.

> ik ben het met martijn eens dat het hier niet om straf maar om een
> poging tot preventie gaat

Nee, 'een poging tot preventie' is het niet. Het is
zelfs geen poging daartoe want dat kan helemaal
niet. Voor preventie is het sowieso te laat.
Preventie moet dader betreffen, niet een mogelijk
slachtoffer. Daar zit ook precies de clou, en daarom
ook deugd het hele voorstel niet.

Vrouwen logica, ala Celine Dion:
'Coz when you're halfway up, you're always halfway
down ...

Overigens door een man geschreven, hoor. :)

> ik ben benieuwd welke fantasieën je mij toedicht?
> of ben ik niet een van die *anderen*?

Je mist het punt volledig.

> hmmmm. die barbarij is er altijd al geweest.

Goed punt, nu nog even door denken ...

> lambrechts doet imo een waardevolle poging om een aspect van barbarij
> te voorkomen?

Daar ga je weer. Zat je (eindelijk) (even) op het
goede spoor ....

Ja, met regeltjes zeker, en dat geloof je zelf?

Henk Elegeert