van RTL 4

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Wed Aug 30 08:59:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Die (Pechold - KL) zat nog geen 4 jaar, Ger en is bovendien pas
>(sinds 24 juni) lijsttrekker, en heeft zich nog niet
>kunnen profileren als zodanig. Wordt wel tijd dat
>hij eens in beeld komt.

Laten we nou eerst maar eens het verkiezingsprogramma afwachten. Daarmee zullen we ons inhoudelijk
eerst moeten onderscheiden van PvdA, CDA en VVD. Want naast het feit dat Pechtold de afgelopen tijd
nauwelijks in beeld is geweest - journalists don't like 'poll-losers' - is de inhoud van D66, na
het vertrek van de Van der Laan-factie, een groot vraagteken voor veel journo's.
En 'mijn soort mensen' wil hapklare brokken die een ander kleurtje hebben dan de al aanwezige
kleuren. We moeten niet eerst zelf hoeven uitzoeken wat nu de wezenlijke programmatische
verschillen zijn met de andere partijen.

Shit hee, teruglezend lijken journalisten net mensen...

Kaj