D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Aug 28 10:42:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28-aug-2006, om 10:04 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

>  Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>
>  [Diepe zucht]
>
>  Ik heb het niet over pedoseksuelen, ik heb het over de sociaal-
> liberale
>  storm die voortdurend in D66 opsteekt en die de partij volkomen om
> zeep
>  brengt.

hè hoe had ik me toch zo kunnen vergissen. ;)

maar misschien ten overvloede: ik wist wel dat je het daarover had. :(

en jij en ik zijn het niet met elkaar eens over wat de partij zoveel
zetels heeft gekost
maar dat mag gelukkig, zelfs op deze lijst.

> [...]
>  de partij die niet alleen met een open blik naar het onderwerp
> zelf keek
>  maar ook de partij die geen verdere geborneerdheid aan de dag legde.
>
>  Nu zien we dat D66 een verkiezingsitem maakt van de afkeer die de
> bur-
>  gers in het post-Detroux tijdperk van pedoseksualiteit hebben (het
> staat
>  prominent op de D66-website, het staat in de krant). In de dagen dat
>  rechtse splinters soortgelijke verkiezingsonzin in de media poepen en
>  een week voor het publiceren van het concept-verkiezingsprogramma.

over wat populistische verkiezingsonzin is verschillen onze meningen
ook al
vervelend is dat toch ;)

>  De boodschap: 'beste oud-D66-stemmer, U bent hier niet langer
> welkom -
>  we zijn thans een sociaal-liberale ideeenpartij, wat onze
> lijsttrekker
>  ook moge beweren. Kijk maar wat wij in navolging van Fortuyn zoal
> durven
>  te roepen.'

goh, waar komt dit citaat vandaan?

>  Want, dat komt er natuurlijk nog eens bij: dit is mede bedoeld om
> Pech-
>  told flink in de wielen te rijden. De sociaal-liberalen willen dat
> D66
>  als een sociaal-liberale partij de verkiezingen ingaat en zoeken
> daarom
>  onderwerpen die afrekenen met het verleden van de partij (daar
> waar Pech-
>  told het verleden van D66 belichaamt). Kennelijk is dit zo'n
> onderwerp
>  (het hangt ook lekker tegen die homomanie van de sociaal-liberalen
> [...]

nee toch. schande! ;)

gr elma, neo-primitief, homomaan, en toch nog welkom hier (?)