D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Aug 28 08:39:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28-aug-2006, om 8:22 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

>  Ja, precies.
>
>  En dat kan dus niet door de beugel. Men kan iemand niet aanpakken op
>  basis van iets dat niet gebeurd is - op iets dat zuiver tussen de
>  *eigen* oren zit. Wie daar last van heeft, moet dergelijke gedachten
>  maar leren beheersen in plaats van anderen ermee te gaan lastigvallen

je bedoelt dat een pedoseksueel zijn gedachten moet leren beheersen
en heen kinderen lastig moet vallen?
ben ik met je eens, maar de praktijk blijkt wat weerbarstiger

>  - en dan nog wel mensen die net uit de bak komen en die verlegen
> zitten
>  om een nieuwe start.

van wat?

> We zitten niet in de middeleeuwen, we zijn nog
>  steeds een beschaafd land !

precies. het zou fijn zijn  als kinderen veilig naar school kunnen
gaan of naar de sportclub

>  Ze ondermijnen de beschaving.

zo? leg eens uit?

> Dit kenmerkt de Middeleeuwen. Uit dit
>  soort primitieve gedachten komen dergelijke voorstellen voort.

jaja gr elma (neo-primitief)