D66: Berufsverbot voor pedoseksuelen

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Aug 26 20:29:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 26-aug-2006, om 20:03 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL>, in telegramstijl,
>
>  1. Dit is een verkiezingsitem voor al die rechtse splinters waar
> we de
>     afgelopen dagen zo veel van horen.

ik betwijfel dat ik denk dat het toeval is dat een rechter juist nu
een onderwijzer voor ontucht met kinderen heeft veroordeeld.
ik vind het standpunt van d66 in deze terecht

> D66 hoort juist een vrijzinnig
>     standpunt in te nemen (of geen, dat kan natuurlijk ook nog als
> men te
>     schijterig is).
>  2. D66 zit wel eindeloos te zeuren over homo's - dit is inconsistent.

d66 maakt zich imo terecht druk over mensenrechten
rechten van homoseksuelen vallen onder mensenrechten
ik ben het dan ook hierin met d66 eens
helemaal niet inconsistent

>  Hier wint D66 geen kiezers mee (afgezien de vraag of dit wel zo'n
> geschikt
>  item is), hier vervreemdt de partij zich juist nog eer van het
> wegggevluchte
>  D66-electoraat. Dit is waarden en normen gelul en dat kennen we nu
> echt wel.
>
>  D66 dient een vrijzinnig standpunt in te nemen - een Berufsverbot
> staat daar
>  volkomen haaks op...

ik vind een 'berufsverbot' voor mensen die ontucht bedrijven met
kinderen nog mild eerlijk gezegd.

dus, marc, ga ergens anders je stokpaardje berijden ajb.

gr elma, die bytheway na een heerlijke vakantie zich maar weer gesubd
heeft hier.