Wachtgeldsores

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Aug 26 13:10:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bedankt Marc,

Het is niet het aantal natuurlijk maar de regeling zelf natuurlijk, en dan
nog meer het grote verschil.
Het is ook niet alleen die 6 jaar, wat al erg overdreven is tov de gewone
WW, maar ook geen verplichtingen, en indien men ouder dan 50 is en tenminste
10 jaar in functie geweest, het een periode omslaat tot je 65. Maw, 15 jaar
verplichtingsloze WW. Met alles wat er maar wil bijhalen staat het toch in
geen enkele verhouding. In hetgeen je meldt zijn er dus 18 bewindslieden,
maal een goed salaris, tel uit je winst. 62 Oudkamerleden en daar ga je
weer. Hoeveel oud-wethouders hebben we nog rondlopen? Hoef je niet op te
zoeken hoor, het feit alleen is al genoeg.
Mensen die bv. 35 jaar voor een baas werken, en wel premie betalen krijgen
3,2 jaar. We hebben het dan nog niet over de WAO, ik weet het niet wat er
voor politici is geregeld maar het zal wel goed verzorgd zijn.
Heel veel van hen denken er over na hoe we de premie en belastingmoraal hoog
kunnen houden of krijgen bij ons allen. Op deze manier niet natuurlijk. Ik
wil en zal ze niet over een kam scheren maar er zit wat tussen hoor.

Ger