AHA-gate: Rutte vindt uitlatingen Hirsi Ali 'rancuneus'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Aug 21 08:36:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, een ding over AHA of AHM, ze houdt de gemoederen bezig, of ze nu in
Holland of in de USA zit.
Verdonk heeft niet door dat niet reageren ook een reactie is en er daardoor
juist op wordt doorgegaan. Leuk natuurlijk maar negeren zou beter zijn. Maar
ja, dat zit er bij de VVD ook weer niet in. Let maar op, ze komt in dat
programma en de reacties zullen niet van de lucht zijn.
Met haar ens zijn of juist oneens is 1 ding. Er wel of niet op reageren is
2.
Zij weet dat en al zet je haar in een Somalisch hutje van klei, ze weet ze
ze bezig ze houden. Zou ze nog lid zijn?

Ger