Reactie op Rob en Wjbrandt

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Aug 19 04:13:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik denk dat ik Hero Brinkman ga stemmen,

Deze Fritz?
http://indymedia.nl/nl/2003/05/11745.shtml

> Een Amsterdamse wijkagent, hier al 20 jaar praktijkman, afkomstig uit
> Almelo,
> wars van de gewone-burger-pestende prestatiecontract-kul
> en van de gecorrumpeerde overheid die papt met de kraan open.
>
> Een helder interview met hem stond gister in Het Parool op pagina 15.

Jammer, niet gelezen ....  1 Euro, is het de moeite?

> Ergens jammer dat ie bij Wilders op de lijst gaat staan,
> maar dat PvdA, VVD en CDA het bij hem verbruid hebben begrijp ik.

Niet toevallig de 3 partijen die onze democratie tot
een farce hebben gemaakt.

> Maar een non-partij-conforme praktijkman of -vrouw
> uit het onderwijs, de zorg en dergelijke sectoren waar de overheid een
> cruciale rol speelt
> in het creëren en in stand houden van politiek-correcte problemen,
> zou even goed mijn pragmatische stem verdienen.

???

> Tenslotte kiezen we toch geen regering maar volksvertegenwoordigers.

Maar hebben die dan nog enige invloed op het te
voeren beleid? En waaruit blijkt dat dan, Fritz?

> En de geluiden uit de praktijk, van burgers en werkenden, moeten
> doordringen.

Meedoen Fritz. Participeren en een volwaardig
burgerschap waarin deelname aan discussie en debat
een normale bezigheid wordt.

Henk Elegeert