D66 op 1 zetel !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Aug 19 02:49:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Rene de Koeijer <racdek at YAHOO.COM>,

>  Oh, m'n hemel - daar gaan we weer...
>
>  Waarom richten al die lieden die zo graag 'sociaal-liberaal' menen te
>  moeten zijn dan geen sociaal-liberale partij op ?

Ze 'geloven' die praatjes echt, ze menen dat D66
daarvoor staat. Maar ja .... velen weten niet eens
waarom de partij uberhaupt opgericht werd.

>  Dat mag toch in Neder-
>  land - zelf een partij oprichten ? Maar neen, de slapjanussen nemen
>  liever D66 over.

Da's ook veel gemakkelijker dan zelf nadenken.

>  Onze partij is volkomen kapot gemaakt door de usurpatie door sociaal-
>  liberalen die als aasgieren op D66 doken. Om vervolgens te spelen dat
>  D66 'altijd al sociaal-liberaal is geweest'

Partij politiek geleuter. Bij de introductie van het
CDA-verkiezingsprogramma werd het ook gebruikt en
het onding zelf schijnt er bol van te staan.

Ik durf er zelfs mijn reet niet mee af te vegen,
toch bang (nee, niet voor de toekomst, die blijft
ons vanzelf wel voor) dat het afgeeft. :)

 >  en uitvoerig te etaleren dat
>  men geen zelf enkel idee in huis heeft (en daar zit de D66-stemmer dus
>  inderdaad niet op te wachten - wie wel ?).
>
>  Sociaal-liberalisme is een kleuterachtige vorm van nihilisme gebleken.
>  Behalve voor een hedonistische terrascultuur

Hmm..
"
Amsterdam duurste terrasstad

Net als in 2004 en 2005 is Amsterdam de duurste
terrasstad van ons land, gevolgd door Rotterdam en
Den Haag. Wie op een terras een goedkoop drankje wil
nuttigen, kan het beste naar Eindhoven gaan.

Dat blijkt uit het Terrasonderzoek 2006 van
horeca-adviesbureau Van Spronsen . De onderzoekers
bestelden in 21 verschillende steden twee biertjes,
twee rosé en twee frisdrankjes.

Leidseplein
Op het Leidseplein en het Rembrandtplein in
Amsterdam kostte dat 14,50 euro. Op het
Stadhuisplein in Rotterdam betaalden ze net geen 14
euro, terwijl voor hetzelfde rondje in Eindhoven
11,95 euro moest worden neergelegd en in Utrecht en
Dordrecht 12 euro.

Goedkoper
Gemiddeld moet in 2006 op de terrassen voor twee
biertjes, twee rosé en twee frisdrankjes 12,82 euro
worden neergelegd. Dat is 40 eurocent meer dan een
jaar eerder. Wel merken de onderzoekers op dat in
Zwolle, Groningen en Breda de consumpties juist
goedkoper zijn geworden.

BRON: ANP, 16 augustus 2006
"

;)