Reactie op Rob en Wjbrandt

Fri Aug 18 13:58:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat ik Hero Brinkman ga stemmen,

Een Amsterdamse wijkagent, hier al 20 jaar praktijkman, afkomstig uit
Almelo,
wars van de gewone-burger-pestende prestatiecontract-kul
en van de gecorrumpeerde overheid die papt met de kraan open.

Een helder interview met hem stond gister in Het Parool op pagina 15.
Ergens jammer dat ie bij Wilders op de lijst gaat staan,
maar dat PvdA, VVD en CDA het bij hem verbruid hebben begrijp ik.

Maar een non-partij-conforme praktijkman of -vrouw
uit het onderwijs, de zorg en dergelijke sectoren waar de overheid een
cruciale rol speelt
in het creëren en in stand houden van politiek-correcte problemen,
zou even goed mijn pragmatische stem verdienen.
Tenslotte kiezen we toch geen regering maar volksvertegenwoordigers.
En de geluiden uit de praktijk, van burgers en werkenden, moeten
doordringen.

Fritz