AHA-gate: AEI vindt Hirsi ongeschikt als onderzoekster

Fri Aug 11 09:40:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dirkie <geensloof at YAHOO.COM>,
>Nee marc je begrijpt het nog steeds niet. Mijn opmerkingeng over dat een
>universiteitsopleiding geen garantie is., slaat op de leden van het z.g.
>research instituut en niet op Hirshi.

 Toegegeven, dat haalde ik er inderdaad niet uit.

 Overigens is het niet zo dat als een ander een ideologie heeft waarvan men
 zelf niet veel opheeft (in dit geval: neo-conservatief), die ander daarmee
 dom zou zijn.

 Over AHA,
>ik ben helaas niet genoeg op de hoogte van haar kunde of onkunde in het
>al of niet liegen.

 Het gaat mij vooral om degenen die belogen *willen worden*. Waarom willen
 ze perse die idiote verzinsels van AHA horen en waarom willen ze dat AHA
 daar vooral mee doorgaat ? Waarom denken ze dat iemand die liegt, reuze
 slim is ? Wat is er met die mensen aan de hand ? Na een tweede moord, is
 er nu ook een kabinet over deze fantaste gevallen. En toch kijken haar
 gelovigen uit naar haar boekjes, haar films, haar proefschrift en haar op-
 tredens in de media waarbij ze als een kruising tussen Bagwan en Hitler
 zit te raaskallen.

 Een dergelijk verschijnsel is ronduit fascinerend.
 AHA is het vleesgeworden nihilisme.

 Marc Fluks, Amsterdam