Zorgverzekeraars: stijging aantal wanbetalers

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Aug 11 00:11:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

1. In principe ben ik tegen filters, ik houd niet zo van struisvogels.

2. Kennelijk vind je het erger dat patienten en artsen afhankelijker worden
van de staat dan van wilde kapitalisten. Dat snap ik niet met mijn
kritisch-pragmatische geest. Ik word liever door een kat dan een hond gebeten.

Kortom, je anti-etatisme komt mij wat amechtig voor. Is er iets in je jeugd
gebeurd? Was de dorpsburgemeester niet aardig voor je?

hv,u
------