AHA-gate: AEI vindt Hirsi ongeschikt als onderzoekster

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Aug 10 20:45:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee marc je begrijpt het nog steeds niet.

1. Mijn opmerkingeng over dat een
universiteitsopleiding geen garantie is.., slaat op de
leden van het z.g. research instituut en niet op
Hirshi.

2. je begaat het 2 wrongs don't make a right argument
zelf hieronder door de linksen te beschuldigen van wat
rechts vout doet, zo misschien val jij ook wel in de
categorie van onbekwame mensen met een graad..

3. Nergens heb ik beweerd dat Hirshi links is, en ik
ben helaas niet genoeg op de hoogte van haar kunde of
onkunde in het al of niet liegen. Maar in je rabiate
rant strooi je al voor maanden leugens half waarheden
en waarheden van Hirshi deze lijst op.
Je lijkt Hirshi wel zeg!
En dan ook nog mijn tekst wegknippen in je eerste
rant, en in tweede instantie de tekst uit verband
trekken.
stout stout stout!

http://mail.yahoo.com