Opdeling Irak

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Aug 6 21:26:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik miste in de mediaverslagen een referentie naar Balfour, maar misschien
speelt dat wel op de achtergrond mee. Misschien gaat ze dit ook aanvoeren
als "terug naar de oorspronkelijke verhoudingen". Ze zullen in ieder geval
frames moeten verzinnen om de fragmentatie van Irak en de eigen veilige
terugtocht te 'dekken' voor de wereldopinie, en historicisme is een
mogelijkheid.
hv,u
------