Vrouwen zijn net mensen (was: iets misogyn)

Sat Aug 5 09:18:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>,
>Noem het een unicum maar ik kan niets anders dan mij volledig aansluiten
>bij Erik's volledig terechte repliek.

 [Erik wordt bij mij weer gefilterd, juist vanwege de aard van z'n repliek
 - zo zie je maar weer: de trash van de ene is de goudmijn van de ander...]

 Kaj, je moet wel *heel erg zwak* in je argumenten zitten als je je, wanneer
 ik je vraag om de namen van 'door mij gediscrimineerde vrouwen' te noemen
 om aldus je EvdM-achtige op niets gebaseerde flauwekul 'over mij' te onder-
 bouwen, je je nota bene achter niemand minder dan EvdM himself wegduikt.

 Daarmee val je je maatje Hein Van Meeteren, die als geen ander EvdM-flau-
 wekul over zich heen heeft gekregen, wel heel erg af.

 Dit is *not done*... er zijn grenzen...

 Marc Fluks, Amsterdam