Bert en Fatma

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Fri Aug 4 21:49:28 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, dat doet ook mij vreugd, dat Bert weer wil meedoen. Voor mij liggen al
vast twee namen vast: Bert en Fatma.
Boris vdH heeft mij nooit zo aangesproken. Ja, en Alexander ..., nou ja, ik
moet nog zien. Voor mij heeft toen, bij de verkiezing lijsttrekker, één
factor zwaar gewogen:
Lousewies wilde de GW veranderen, art. 23, het Onderwijsartikel. Iets wat je
als kleine partij natuurlijk al helemaal niet moet willen (tenzij je een
schot voor open doel krijgt, maar dat staat natuurlijk nooit in een
verkiezingsprogram of -wens). Onbekwame besturen van Islamitische
basisscholen moet je in de uitvoeringssfeer (bekostiging, inspectie)
aanpakken.

Later heb ik LvdL wel strijdbaar gevonden, maar was het toch te laat. AP
moet nu maar eens laten zien wat hij aan weloverwogen oordelen kan weggeven.
Maar gelukkig kan BB daarbij wellicht (zetels!) nog helpen! En misschien
lukt het Fatma ook nog - ik hoop het.

/raimond de tempe