Vrouwen zijn net mensen (was: iets misogyn)

Fri Aug 4 20:18:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>wat betreft je vrouwentirades toch wat aan het denken

 [Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje vervelend worden].

 Ik heb de indruk dat de AHA-claque zich nogal roert, nu alle leugens
 van AHA zijn doorgeprikt (zoals door mij voorspeld) en mensen in de
 US haar bijtijds doorzien.

 Raar om mij te verwijten dat ik AHA meteen doorhad. Ik kreeg een paar
 keer te horen dat ik eigenlijk bij AHA in bed zou willen liggen en nu
 kijk ik weer op vrouwen neer of zo...

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>.
>ga eerst maar 's een tijdje kerels affikken hier, dan zien we wel verder.

 Ik had ook Fortuyn meteen door. Ook pver hem heb ik ook de vreselijkste
 dingen gezegd. Inclusief dat ik een vreugdedansje maakte toen hij ver-
 moord bleek, Ben ik nu ook anti-homo ?

 Ik kan net zo goed tegen jullie zeggen: waarom hebben jullie ze zo laten
 misleiden ?

 Je geeft trouwens geen antwoord op m'n vraag welke vrouwen ik dan zoal
 gediscrimineerd zou hebben... geen wonder, want ze zijn er niet. 't Onder-
 werp speelt voor mij in het geheel niet. Jij komt er mee aanzetten, niet
 ik.

 Ik heb trouwens vaak op een vrouw gestemd.
 En ook wel eens op een homo.

 Marc Fluks, Amsterdam