verklaring

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Aug 4 19:08:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mijn steun heb je, Bert.

Alexander mist natuurlijk nog een hoop, en waar hij zwak is ben jij juist
heel sterk. Ik hoop dat jullie veel samenwerken in de campagne en straks in
de kamer.

Pechtold heeft de neiging om de waarheid net een beetje te ver naar zich
toe te interpreteren. Zoals o.a. bij zijn claim dat hij toch de regie had
bij de val van het kabinet. Op zich niet belangrijk, maar ook niet echt
overtuigend. Met dat soort spielerei met de waarheid werk je jezelf in de
nesten.

Houd hem wat dat betreft bij de les, Bert, geen gedraai met de waarheid,
ook niet in de campagne naar andere partijen toe. Het is nergens voor nodig
en als de neiging er is dan zit er ergens iets fout.

Voor wie ze weet te vinden zijn er genoeg pijnlijk zwakke plekken aan te
wijzen bij de concurrentie. Plaag ze er maar mee totdat ze er wanhopig van
worden :-)

Vooralsnog is mijn rijtje 1. Bert 2. Fatma 3. Boris II

Bart

knip