verklaring

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Aug 4 18:34:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het vaak met je oneens, Bert, maar ik kan je tenminste volgen in je
argumentatie. Dat's al heel wat. Want van de vage babbelaars als Van der
Ham en Pechtold kan ik geen brood bakken. Die willen niks, die kwaken maar
wat. Zeer onsympathiek, die mensen waar je geen vat op krijgt. Eigenlijk
zijn het politieke psychopaten.

Mijn angst is alleen dat de kandidatenlijst wordt aangevuld met veel lieden
type Van der Ham/Pechtold.  Mij valt op dat Pechtold door sommigen al met
een stalinist wordt vergeleken. Dat's een novum - hoorde ik nimmer richting
een D66-leider.

hv,u
------