Van der Laan weg...

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Aug 4 10:25:50 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8/4/06, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at dds.nl> wrote:
> Ik zou wel tekenen voor een Bakker, Pechtold, Van Meeteren (in alfa-
> betische volgorde) op de plaatsen 1-3 van de kandidatenlijst.

Pechtold staat helaas al vast. En nu hij blijkbaar heeft laten weten
te gaan voor Stalinistisch leiderschap van fractiediscipline en
'Alexander bepaalt', kan ik me ook niet voorstellen dat Hein en Bert
zich in die rol laten schikken. Dat wordt dus of niet kandideren, of
lak hebben aan Alexander en ruzie in de tent de komende jaren....

Het wordt er allemaal niet rooskleuriger op. Het hoogst haalbare lijkt
me de komende vier jaar te overleven en dan gokken op een heropleving
door fouten van anderen....Want ik vrees dat we niet veel positiefs
kunnen verwachten vanuit D66 zelf de komende jaren.

Groeten,
Mark Giebels