Leegloop D66?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Aug 4 07:23:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Na Dittrich nu ook van der Laan. Ze gaan vertrekken in de kamer na de verkiezingen, waar ligt dat aan?
Zouden de peilingen nu toch van belang zijn en ziet men in dat men er zo niet komt, of willen ze echt wat anders? Hoewel men niet eens weet wat. Of ziet men het niet meer zitten en denkt men toch niet meer terug te keren?
Welke kant gaat D66 nu op? De nadruk op het liberalisme of het sociale? De afgelopen jaren heeft, naar mijn aangetoond dat beide niet mogelijk is.
Hier onder in Limburg, zagen we gisteren, is helaas nodig, al een kledingbank geopend, naast de voedselbank.

Ik ben erg nieuwsgierig hoe het verder gaat met de rest van de fractie, hopelijk blijft er ook wat ervaring zitten?

Ger